He's just not that into you

Hemma från första lektionen ass always på måndagar. Skillnaden idag är att jag är på kanonhumör, främst pga. att solen skiner och jag kunde ha min vårjacka för första gången i år - och jag frös inte ens. Känner mig alltid så himla mkt snyggare när vårjackan kommer fram, inte som en stor klump med en fet vinterjacka längre :P

Gårdagen var mkt lyckad. Det vankades som sagt överraskningar och nöjder till tusen blev jag för jonathan tog med mig till Vino Pasta, min favvorestaurang, och vi åt drägglande god mat. Sött tycker jag. Sen gick vi som sagt på bio och den var oxå jättebra, massa kända människor med och rolig och mysig handling, jag kan alltså rekomendera den (gillar det engelska namnet bättre :P) He's just not that into you. Jag störde mig dock lite på Jennifer Aniston. Har alltid tyckt hon är söt och så, och var jätteglad när hon var med i fimlen för ingen har väl undgått att jag har kollat väldigt mycket på Vänner nu för tiden. (har sett minst tre avsnitt varje dag sedan jonathan och jag gjorde slut för över en månad sen, vilket blir mer än 7 säsonger !).. I alla fall så var hon helt stel i ansiktet såg nästan ut som en transvestit - helt opererad och ej söt alls :/ Men annars så, var allt kanon.

DOUGH D.

Before:

  

After:

   

Lite stelt på de sista eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

jaaa, lite stelt faktikst:D

2009-03-23 @ 12:33:22
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0