Lördagmorgon

Uppe i skapligt tid idag, vilket är skönt eftersom jag har massa att göra, främst städa ordning innan flickorna kommer, men oxå massa plugg.
Just nu kollar jag på "Are you smarter than a fifth-grader" på trean.. Det är ett tvillingpar med, och de svarade att Mount Everest ligger i Aplerna, haha. Amerikanare och geografi alltså :P
Gårdagen var mycket trevlig annars, vi kolla lite på Let's dance, inte utan protester, åt massa gott och chillade för det mesta. Men ikväl är det party som gäller, alla fall för Dough och mig, vi ska ju göra bål och allt. Ska försöka ta massa massa bilder, som kanske kommer upp här beroende på vad de visar. Juste jag måste ju skriva upp oss på några ställen oxå, Dough vill ju mest chilla men jag ska försöka dra med henne på lite hardcore vev ! ^^

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0