Let's make something up

Jag kännde för att skriva nått jätteintressant och kul nu.. men har tyvärr ej så mkt att bjuda på nu för tiden tydligen...hmm
skulle ju kunna hitta på nått, men det känner jag ej att jag har fantasi till nu såhär på kvällen... nu kom jag på ! jag kan klaga lite !!

Jag vill klaga på tjejer ! inte på alla tjejer eller på tjejer som ett fenomen, utan på en viss slags tjejer.. de tjejerna som ej kan vara en bra kompis åt sina "kompisar".. som säger en sak till ens ansikte men en annan när man ej hör på... Som är barnsliga och tror att livet handlar om att vara snyggare och populärare än sina kompisar.. som gör taskiga saker mot de "kompisarna" när de inte klarar av att vara bättre, snyggare eller populärare. Men vad spelar de för roll egentligen? Jag är glad att majoriteten av mina vänner ställer upp för mig när jag mår dåligt istället för att skvallra om det bakom min rygg, att de frågar hur jag mår och bryr sig om svaret. Vänner som säger eller gör saker de vet kommer muntra upp mig. De är de som är ens riktiga vänner och det är dem man ska hålla hårt om och hoppas att man har med sig resten av livet. Jag har ej en massa vänner som känner mig väl som jag gör massa grejer med, jag har några få, och de känner mig bättre än någon annan. De tävlar inte med mig och vill ej vara bätte än mig. De umgås inte med mig för att höja sin status och jag umgås inte med dem för den anledningen heller. Sånna vänner är värda tusen gånger mer än sånna som är dina "bästa vänner" ena sekunden (jag älskar dig du är bästast och snyggast av alla <333-vänner), för att andra sekunden vända dig ryggen helt och sprida ut massa rykten om än. Jag hoppas och vet att ingen av mina riktiga vänner skulle göra så mot mig, lika mycket som jag aldrig skulle göra så mot dem.

Gonatt !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0