Köpenhamn

För exakt ett år sen befann jag mig i Köpenhamn med Jonathan, jag bjöd dit honon i födelsedagspresent. Det var jättemywsigt och vi gjorde massa skojiga saker. Sisda dagen dock hade vi ej några stålars kvar eftersom vi brännt allt på kläder och dricka dagen innan. Därför knallade vi till en jättestor och fin park med massa mysiga grejer som typ vattenfall och ett slottliknande hus. Det jag försöker komma fram till har inget med parken att göra, egentligen inte ens med köpenhamn utan bara den söndagen för ett år sen. Det var ju nämligen så att man skulle ställa fram klockan även då, och det gjorde vi som tur var för annars hade vi missat tåget hem. Väl hemma dock var jag så trött att jag ej orkade ställa om min väggklocka, som förövrigt är typ ½ meter bred och hög. Jag orkade inte ställa om den senare heller för den delen så i ett halvår gick den en timma försent. Jag vänjde mig och fattade ju ändå, blev lite förvirringar när andra såg den bara. Jag ställde aldrig om den igen utan lät det vara till det blev vintertid igen. Där kan man snacka om höjden av lathet ! I år ska jag ta itu med det direkt istället. Ska fixa det när jag städar. Men det är ju liiite jobbigt eftersom den är så stor.

DOUGH D.


Misslyckat försök till en hoppbild i parken. Jag är ju nöjd ändå som man kan se ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0