Jag välkomnar våren med öppna armar

Dagen har vart kanon, det är ju vår här ! för varmt för vinterjacka och folk sitter och solar mot bilarna på skolgården igen ! Jag älskar det, man tillochmed känner vårdofterna ju. Det första jag gjorde när jag var ute och gick idag var att sätta på Håkan på ipoden. Det känns som en naturlig grej att lira Håkan när första vården kommer. Har undvikit att göra det av några anledningar på senaste, det väcker så många minnen och känslor. Det låter töntigt men det är verkligen så. Har alltid vart så mkt glädje blantat med låtarna, speciellt eftersom jag lyssnade så mkt på dem när jag var nykär och allt. Därför jag jag inte velat minnas, både håkan själv och texterna betyder ju så mkt. Men nu tar vi nya tag och jag hoppas att jag ska lyssna på Håkan även nästa gång jag är nykär !

Nu kopplar vi för stunden ur den ljuvliga musiken och återvänder till den stressiga vardagen. Var så glad idag när jag levde i drömmen om att jag skulle få hoppa av filosofin och slippa göra hemtentan tills imorn. Den drömmen krossades snabt då jag inte kunde hoppa av... Så det är bara att bita ihop nu!

DOUGH D.


... och till sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0