Inget speciellt

Har ej så mkt att berätta tror jag.. Är förjävla trött idag, sov lite i natt och gick upp tidigt. Har därför även en lite lätt huvudvärk. Ändå slipper jag inte undan allt plugg som måste göras ikväll, strindbergprov imorn och projektarbete..
Kläderna jag hämtade innan passade som ett smäck som man säger.. Eller? :S Finfint alla fall det ser vi fram emot att använda. Lite töntvarning på mig dock som kommer använda dem direkt imorn, jag har ej is i magen och kan chilla på det några dagar, måsta använda dirre !

En chilldill låt kan jag bjuda på alla fall, för alla serielovers som jag själv.. Denna har nog vart med i dem flesta, alla fall Gossip Girl vad jag vet, OC oxå tror jag


Alla utom denna versionen vägrade tydligen att bädda in sig, så det blir lite bilder till istället för videon tydligen

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0