Chilldill söndag

Vaknade lagom sent idag och blev glad när jag tänkte att jag kan ju sove en timma till eftersom man ändå ska ställa tillbaks klockan.. Men ack så fel jag hade i mina sönmtankegångar för det var ju tvärt om och jag hade redan sovit för länge istället :P Somnade iofs vid fyra typ så.. Det var befogat !

Idag ska jag göra massa söndagsgrejer men det känns helt okej ändå; städa, tvätta och plugga. Ikväll kanske jontahan kommer dock så ska ju ej trååka hela dagen.
Haha igår på earthour så tänkte jag ju gå mot strömmen och ha allt tänt iställer för jag är så trött på allt jävla tjat. Men så när klcokan slog halv nio var allt släckt i mitt rum och massa ljus lyste istället. Mamma hade tydligen kommit in och fixat men jag hade vart så fast i datorn att jag ej lagt märke till det :P Så jag (mamma) drog mitt strå till stacken ändå !!

Chilla en kvart till nu, sen ner i tvättstugan och dra igång med allt annat,

Ha en trevlig dag folks !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0