Bra där!

Eftersom teckenspråket börjar vid sex gick jag hemmifrån vid halv, tog vagnen till scandinavum och eftersom jag var framme tidigt köpte jag mig en paj från McDonalds som jag skulle ha på lektionen. Så kommer jag dit och allt är kolsvart. Då minns jag att vi bestämde förra gången att vi inte skulle ha nån lektion denna gången eftersom många skulle vara borta. Bara att knalla mot vagnen igen. Jag var hemma vid sex, alltså när lektionen egentligen skulle ha börjat. Det gick ju gaska snabbt men hag slösade bort en halvtimma av my very busy day, som jag egentligen kunde ha spenderat med att kolla på en av de fyra sakerna jag vill kolla på idag, nämligen; One Tree Hill och Gossip Girl som äntligen har kommit med ett nytt avsnitt, säsongsavslutningen av The City och Den rätte för Rosing. Massa saker att se alltså, som jag kommer kolla på även fast jag ej hinner pga av alla läxor.. Suck, har redan ont i huvudet, det bådar ej gott !

DOUGH D. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0