Äntligen helg!!

Nu kanske ni tror att jag skrev fel där men det gjorde jag ej ! Ska ej till skolan förens på måndag igen, vi har nämligen projektdagar ons, tor och fre. Det blir iofs inte bara slappa för det eftersom jag hade tänkt att göra klart mitt projekt tills på måndag, även fast det ska vara inne på fredag. Då slipper man känna sig stressad alla fall !

Idag har jag vart i skolan ett jävla tag känns det som, hade en extra lektion i engelska efter jag hade slutat. Det var nämligen en tant där och informerade om CPE-grejen vår klass har möjlighet till och läser just för att göra. Det är ett slags diplom som man får som ska göra det lättare att komma in på högskolor och universitet, speciellt utomlands.. Det är bara det att det kostar 1750 spänn och tydligen är skitsvårt, det svåraste provet man kan ta i engelska om jag ej hörde fel.. :S Det låter ju inte jättelockande lixom att betala så mkt pengar för att frivilligt göra ett prov?! Men men, får ta och tala igenom det med mor min, det kan ju trots allt vara bra att ha.

Nu borde jag ta och laga mig lite mat eftersom jag har haft lektioner hela dagen och ej hunnit med lunch.. Men å andra sidan är ju mackorna man får på teckenspråket så goda att man vill vara lite hungrig innan ^^

Inget One Tree Hill eller Gossip Girl idag heller tydligen. Vad sysslar de med egentligen? ska det vara såå svårt att komma ut med lite nya avsnitt eller? det kommer ut nått nån gång ibland, sen får man vänta i flera veckor för att få ett nytt.. tacka vetja The City ! segt bara att de ej släpper det förens klockan 23, what's up with that?

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0