Äntligen helg !

Yes, nu är det helg ! jag har ju iofs två lektioner kvar innan jag är ledig men det går fort, sen kan jag chilla !
Nått som inte är så chill däremot var att min mobilräkning för förra månaden tydligen ligger på 1000 spänn.. fattar ej hur jag lyckas, massa utomlandssamtal, sms utomlands, plus de där jävla samtalen jag ringde till det där programmet :$ men utomlands och utomlands lixom, det var Norge - så lite utomlands det går att bli men fortfarande hur dyrt som hellst. Fattar ej grejen för när vi var i Skottland konstade det precis lika mycket som hemma. Men men, Norge ska väl alltid vara värst och dyrast antar jag, vad skulle de annars ha att komma med? inte bra låtar till eurovision/melodifestivals grejen alla fall !

DOUGH D.


Här ser ni ju själva, anledningen till att jag är så nöjd är ju enbart att jag ringer hem så billigt... eller?

Kommentarer
Postat av: ellinor

jahaa (i) nu fattar jag :)

det skall jag ändra på momangen !

Tack :))

2009-03-13 @ 13:07:01
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0