Uttråkad

Jag började med denna igår natt när jag väntade på Jotha & co. Men så ringde han och jag fick sticka. Gjorde klart nu därför stämmer ej vissa svar om sms och så men orkade ej ändra:P


1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Jonathan och hans friends
3. Hur lång är du? 173 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm.. Supersugen tror jag, eller börja kolla mama mia igår men såg ej hela
5. Vem ringde du senast? Gustav
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej! vad heter den låten som spelades på vägen hem förut och när du kom till bilen?:P och om ni vill behöver ni ej äta nått innan jag kommer så kanske vi kan ta drive by på donken?:P är lite hungrig jag med. Ha så kul! Puss" till Jonathan och jag vet att drive by är sånt som rappare gör när de dödar folk men through fanns ej på mobilen ...
7. Vad är dagens planer? Dagens dag är slut. Imorn ska jag chilla
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? halv elva, försov mig skulle upp vid nio
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope
14. Vilken är din favoritplats? New York tror jag. Och min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? Alla som är mörka och läskiga
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag jobbar som översättare och har en unge
17. Vad skrämde dig som barn? Mycket, som nu
18. Vem fick dig att skratta senast? Lena jonathans mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej har en, Greas 2
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, men med trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra plus mina stora mjukisdjur som jag sover på
23. Hur många landskap har du bott i? två tror jag
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nope aldrig och aldrig efter.. Eller jo i sunny b men då var jag ju sjuk på riktigt i flera dagar
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Nej väldigt osocial faktiskt.. Eller snarare blyg kanske.
27. Vilken är din favoritglass? Banana splitt men den finns ju ej längre
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och handla massa saker och dela med mig
29. Tycker du om kinamat? Jag gillar friterade kycklingbitar
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? inget eller te eller juice ibland
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, offtast på vänster
33. Kan du spela poker? Jopp
34. Tycker du om att mysa? Klart man gör
35. Är du en beroendemänniska? Nja.. lite kanske
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej känner ej men han Saddam Hussein hade
37. Vill du ha barn? Ja ett
38. Kan du några andra språk än svenska? Japp engelska så klart. Plus spanska och lite chinese, tyska och teckenspråk
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, så mkt äckligt skit i pooler
41. Vad spenderar du helst pengar på? Presenter
42. Äger du dyra smycken? Jaa fick några fina grejer i studentpressent plus min klocka
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope och ska aldrig
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Min tandborste
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm.. Dough på många sätt men han Jotha* drar endel sköna skämt då och då ;)
46. Välj ett ärr på din kropp?Jaa massa från myggbett när jag var liten som jag pillat för mkt på
47. Vad har du för ringsignal? Here comes the sun - Beatles
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Pappa har sparat några kläningar och skor tror jag
49. Flirtar du mycket? Nej inte alls är som sagt blyg av mig
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På en ö utanför Torslanda nån stans när vi tältade där med klassen efter första skolav
51. Kan du byta olja på bilen? Jaa tror det har ju klarat av spolarvätskan alla fall :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej men jag oroar mig lite
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm, vit flicka svar flicka i svenskan tror jag.. Fast har lyssnat på andra efter, senast Sommardöden
54. Läser du dagstidningen? Jag läser 3:an i GP
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja veckorevyn
56. Dansar du i bilen? Haha jaa av nån anledning taggar jag alltid till lite extra när jag kör så lite vev blir det allt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen aning, antagligen nått telefonnummer
59. När var du i kyrkan senast? När Dough och jag undersökte Oscar Fredriks kyrka, mormor begravdes i ett kapell så det räknas väl ej
60. Vilka personer utmanar du? Bara Julia ! Nej Dough oxå ;) och kanske Lina :P

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0