gårdagen

ÅÅH, CP-BLOGG! Jag hade skrivit massor om gårdagen och sen stod det att inlägget var publicerat men icke. Jag har verkligen ingen lust att skriva om det.Jag kan säga att tanten på arbetsförmedlingen var en surkärring, det var förjävla lång väntekö men som tur var kom vi tidigare men Ida fick ta sig en nu kölapp efter många om och men.. Sen träffade jag min käre man och vi solade och stötte varann eller hur man nu säger på studsmattan. Låter astöntigt men man kunde fan inte röra varann utan att få en a-lá-elektriskastolen chock. Eftersom vi endå låg och solade så frågade han ifall vi skulle ta en sväng till hans morfar på Marstrand, and we did! Sen tog vi oss en promenad och köpte glass och korv. min glass var helknäpp, jag skulle egentligen gått in och klagat för det var ej ätbar. jag hade köpt en tiptop och grädden hade typ delat sig till jättemycket grädde/ vatten och glassen var ihålig. Sen åkte vi till kärra för att planera midsommarmat. Jaja. som sagt, orkar ej skriva om allt...DoughT



inlägget skulle egentligen publicerats way earlier men det visade ju sig ej funka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0