Utbrott

Idag hämtade jag lillungen på dagis för antagligen sista gången. På den låga jobbiga svettiga vägen hem somnade hon.... Och vägrade som vanligt vakna vilket betyder pisk för mig för då kan hon ej somna på kvällen.. Jag kämpade som fan och lockade med massa goda saker men när hon väl vaknade efter nån timma var ej hummöret på topp och hon skrek som fan.. Det gick snabbt över när hon väl fick glass. Ett tag senare bytte jag kanal för det vi tittade på var slut. Det fick jag tydligen ej så skulle byta tillbaka direkt. Bara det att deras fjärkontroll är fuckad så man får trycka hundra gånger innan den fattar. När den väl funkade var eftertextrena slut och tydligen var det tydligen de hon ville se och hon flippade igen för hon hade missat dem.

Men nu är jag alla fall hemma och ska chilla på rätt sätt hela kvällen. Får ju passa på för den blir det ju jobb i ett helt år nästan. Det är bara tio dagar kvar tills jag ska åka nu !! fan asså det går allderles för fort skulle ju ha hela juli på mig att chilla.. Tiden bara försvann ! :/

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

Hej snygging! :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>

Vill ha nya fina bloggar att titta på förstås du, hihi <3

2009-06-17 @ 19:50:36
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0