Tjuvlyssnar'n

Jag kom just precis upp från badet och måste bara lätta mitt hjärta innan vi sätter igång med grillningen här. Alla vet väl någon myt om dom som bor på landet? Eller fördomar kanske man ska säga och en av mina visade sig vara sann!

Nyss när jag solade låg jag en liten bit ifrån två tjejer som max kunde vara två år äldre än mig och en av dom hade precis gift sig!! Det är inte så att jag bara antog det utan dom båda nämnde det i typ var tredje mening. jag fick grillen (dom höll på att tända en grill) i brölopspresent, "nu när jag är gift", "min ring var alldeles för stor" osv osv.
1-0 till mig, jag hade rätt att människor på landet gifter sig i tidig ålder. sen kan jag ju tillägga att dom inte skulle sola länge till heller för dom skulle på ett till bröllop idag! DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0