@ swebus till oslo

Nu sitter jag på bussen och har åkt i ca 50 minuter. Har redan hunnit läsa ut tidningen som jag köpte till resan men har ju massa annat skoj att pyssla med sen. Har ju min bloggdator med mig så får ju passa på, heeeh..alla vi stora bloggare har ju en sån som vi kan ta med när vi är på resande fot. Och nu va jag ej alls ironisk... Men det är faktiskt perfa för batteriet räcker i hela fyra timmar och resan tar ju bara 3.45. Man ska kunna få det till åtta timmar på nått sätt men har ej fixat med det än.

Här på bussen hade jag turen att hamna nära en mamma med hennes två barn som gillar att låta, skrika och gråta väldigt mycket. Och mamman gillar tyvärr att prata med sin väninna mer än att lyssna på barnen så det får vi andra lida för och jag är sugen på att keffa till nån av dom, vet ej om barnen eller mamman. Utan att ha sånna sympatier på nått sätt kan jag väl påpeka att de ej har svenskt ursprung.

Resten av resan ska jag äta min bulle och dricka ramlösa jordgubb-lime, kolla på film, antagligen Marley and Me och kanske läsa i min spännande bok Södermalmsmorden om det finns tid till det. Ska även slå en pling till Jotha* om man vill vakna nån gång.

DOUGH D.


Eftersom jag har en tendens att repa och förstöra saker sitter plasten innanpå och utanför datorn fortfarande kvar ^^


Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Auktionerar ut en bloggdesign i min blogg just nu där högsta budet är endast 20 kr! Auktionen avslutas ikväll kl.22 så passa på att lägg ett bud och eventuellt få en ny, billig design!

2009-06-22 @ 13:38:05
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0