Shopping

Vilken dag det har vart idag, jag har vart bakis, haft mensvärk, skoskav, blåsor och en förjävla tung väska. Jag vaknade upp hos Dough eftersom det inte gick någon spårvagn till centralen igår så jag kunde inte komma hem och ingen var vaken där hemma som kunde hämta mig men det spelade ingen roll, det skulle bara vart skönare att vakna upp i sin säng och inte behöva gå upp och åka hem, haha.

Efter en mycket seg morgon träffade jag Evelina på stan och målet för dagen var att spana in lite secondhand affärer som sagt. Vi gick till Börsen, Kim's vintage och till röda korset ifall det nu heter så och jag köpte en sak i varje affär faktist. Jag har verkligen inget öga för att shoppa secondhand och jag tycker ärligt talat att det är lite äckligt också men det är väl bara att tvätta tvätta och tänka på något annat. Jag vettefan vad jag tycker är så äckligt med secondhand men det är väl att jag tror att plaggen har tagits från någon död gammal dam. Sen blev det Burger King eftersom det inte gick så bra att äta imorse. Trots alla motgångar (läs ovan) så har det varit en bra dag. Det var trevligt att träffa Evelina eftersom det var evigheter sedan, mycket dåligt detdär! DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0