Rusningstid

Nu är det stressigt. Jag ska iväg 13.45 och jobba och kom på nu i sista minut att jag måste tvätta håret eftersom det r utgång idag. Det blir att jag packar partykläderna och allt tillbehör för en utekväll i en stor fet väska som jag får släpa på idag. Jag vet redan nu att det kommer bli en låång promenad som väntar mig strax. Jag ska hämta upp en av flickorna på fotbollsläger, gå till dagiset och gå hem. Om man bara hade en bil (och körkort).

Nu idag blir det som sagt jobb och senare utgång. Imorgon ska jag titta in i lite secondhand affärer med evelina och på lördag blir det antagligen övernattning hos emma med massa mys. Nää nu måste jag rusa! DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0