ORÄTTVIST!

åååååh, det hela börjar med att jag blir väckt av att vi tydligen har släktträff här hemma. Farmor och farfar kommer inrusande klockan 8 och eftersom jag får sova på soffan vaknade jag direkt. Det är nämnligen så att dom ska åka till Danmark idag och just nu sätter dom sig i bilen för att åka till terminalen. JAG VILL JU OCKSÅ FÖLJA MED!! Men det är såklart inget dom har tänkt på.. Mamma undvek att säga att dom skulle iväg men en liten fågel (pappa) viskade att dom skulle åka. Jag antar att hon visste att jag skulle tjafsa. Jag har endå förtjänat att åka med, om jag ej skulle vart tsm med med man skulle dom få betala 1000kr men nu endast 300kr. Jag försökte övertala farfar att jag skulle med och att han kunde stanna här hemma och sola, men det gick han ej med på. Buhu, DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0