Lite mer från igår

Jag tog massa bilder igår när jag jobbade som jag tänkte lägga upp.. Men sen kom jag på att min lilla dator ej har nått hål för minneskortet som stora datorn så det var lite meningslöst.
Det jag även ville berätta var att jag åkte buss hem med en från årets idol !! kommer ej ihåg vad han hette men han var blond och såg alltid jätterädd ut. Jag stirrade nog som vanligt liiiite för mkt men whatever kommer aldrig träffa honom igen antagligen.

Nu ska jag gå och blanda mig lite ny cola med vår nya sodastream.. Har aldrig gjort innan så denna flarran smakade mest som jättestark colasaft. Mer kolsyra minder smak helt enkelt!

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Sanne - REA på bloggdesigner just nu!

Tack så mycket :) Jaa, det känns verkligen jättebra!

2009-06-06 @ 23:58:54
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0