Idag och igår

Inte mycket skrivande från någons sida här på ett tag. Min ursäkt är att jag igår var med Jotha* hela dagen. Vi chillade på dan eftersom han hade "sovit" i bilen dagen innan och var minst sagt trött. Sedan tog vi som vanligt en sväng ner till Kungälv och köpte godis, chirre, två cheese att äta i bilen och hyrde film. Jag var lite halvpepp på filmen från början, Taken hette den, men sen ville jag verkligen inte att den skulle ta slut den var kalasbra. Handlade om en pappa vars dotter åkte till Paris med en kompis och sedan blir kidnappad och ska säljas som prostituerad typ. Pappan åker till paris och försöker hitta henne och hela filmen var verkligen jättespännande och bra! Rekomenderas verkligen !

Snart kommer Dough hit och vi ska fixa massa med bloggen och förhoppnongsvis kommer det bli riktigt snyggt !

DOUGH D.


Som sagt var jag ej så sugen från början för gillar ej pojkfilmer men denna var verkligen ej bara för pojkar, se den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0