Fy fan vad jag är avundsjuk !!

Just nu åker Jonathan och 90 andra av hans skolkamrater runt i feta flaket med DJ och sprutar champagne på varandra så det står härliga till! Så jäkla bra musik hade de och världens jävla drag. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! JAG VILL IGEEEEEN !!!
Istället fick jag ta hans pappas bil och köra hem den hit för när det är slut på det roliga ska jag skjuttsa hem honom och gurra som fick följa med på flaket och ta kort. När vi gick därifrån var Gurra nersprutad hla han och kameravskan, stackarn ! Det är annat än på Schillerskas flak där alla dricker sin champagne och försöker veva till fransk musik...
JAG ÄR INTE BITTER !!

   


Största bilden blev på moi trotts att jag blundar för pojken gillar ju ej riktigt det där med bilder och bloggar så man får passa sig. Nu tog jag ju alla fall ej med någon bild där han ler så hoppas allt är lungt !

Nu är det bara att vänta på att en lagom dragen Jotha* ringer så vi kan åka och få lite go mat i oss, det kurrar ju redan !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Albin

Hmmmm, såvitt jag kan se när jag kollar på listan här så lyssnade vi inte på en enda fransk låt? Så bitter kanske du inte är, men orättvis stämmer bättre hehe!

2009-06-09 @ 15:17:43
Postat av: fredrika

till albin: jag har för mig att det var nått på franska alla fall... men de låtarna som vi hade önskat var ej alls med, eller så kanske de kom i slutet och vi ej hann så långt.. ;)

2009-06-09 @ 23:41:12
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0