Full rulle

Just nu solar jag för fullt! Jag vill åka ut till havet och ta mig ett dopp men det går icke för morfar ska komma på besök idag och stanna hela veckan ut så det blir nog aldrig ett dopp för mig. Den enda nackdelen med att sola är att jag får massvis med fräknar. UUÄH, jag hatar fräknar. Visst det är lite smågulligt på vissa men på mig är det bara fult. jag har från pytteyttesmå till megastora mitt på nästoppen och det ser bara allmänt smutsigt ut. Jag har googlat lite om foundations som täcker men tänker nog inte köpa någon för på sommaren orkar man endå inte kladd på sig massor.
DoughT

Såhär kan det seut. Bild från midsommar


Kommentarer
Postat av: fredrika

fel fel fel det är assweet ju, även på dig :*

2009-06-22 @ 12:39:40
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0