Fucked up Coke

Öppnade precis en av mina Cola Zero och tog en klung. Sen skruvade jag på korken igen och öppnade den några sekunder senare för att ta en till klunk. Då skummar hela grejen upp sig och sprutar nästan över men jag hinner skruva på igen. Jag öppnat och stänger lite lätt några gånger men det slutar ej skumma. Jag gick in på toan och ställde den i handfatet. Då sprutade den hur länge som hellst ! Jag hann gå och hämta kameran och säga till pappa. Det slutade aldrig heller så fick hälla över lite i ett glas. Nu står flaskan öppen med mindre än halva i men det skummar sig fortfarande högst upp.. Snacka om att nån har tryckt lite för länge på kolsyreknappen där !!

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: victoria

HAHAHA, gött sen att dricka utan kolsyra :p

2009-06-23 @ 21:07:20
Postat av: fredrika

NEEEJ för grejen var ju den att den tog ALDRIG slut ! bara fortsatte att bubbla och bubbla, stört !

2009-06-23 @ 21:37:04
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0