Fredrika the Driver

God kväll i stugorna !
Kom precis hem efter att ha kört in Jonathans och hans vänner till stan igen. Jag körde hit hans pappas bil så jag kan hämta dem med den senar, snäll som jag är. Men man tar ju bara studenten en gång så snäll måste man ju vara plus att hans stackars mamma som har hållt på hela dagen ska upp tidigt imorn. Jag har ju inget bättre för mig och det finns ju tråkigare saker än att köra runt ett par dragna pojkar. Det var ett jävla vev i bilen hit och på hemvägen från flaket var det ej värre. Pojken hade blivit nersprutad med champagne flera gånger om för att till slut bada i Posseidon. Förutseede som jag är hade jag tatt med en handduk till stackarn som var jättekall. Men glad alla fall.
Resten av dagen har spenderats hemma hos honom med lagom nöjd mamma som sett sin son från sina bästa sidor hela dagen. Inte många nyktra stunder där men charmerande kan man vara ändå ;)

Han fick massa fina pressenter, av mig och la familia fick han en drinkshaker, shotglas och färgglada drinkpinnar. Allt har kommit till användning redan ikväll:P

Nu ska jag sysselsäta mig till tre och förhoppningsvis ej somna. Letar efter favvolåten som kom både på hemvägen och hitvägen men finner den ej. Kommer upp senare förhoppningsvis!

DOUGH D.

   
Schteeker alltid med lilliset i vädret, myser i soffan, nya shakern in action och Knebep vodka från spanien i bakgrunden, och resultatet - en jismdrink

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; jag har skrivit om det förut och de ryktas om att whitney inte jobbar där på riktigt. men hon förnekar det.

2009-06-09 @ 23:52:37
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: emily

Vad gullig du va som körde dem :)



Haha jaa har man tunnt hår så har man :P hahahaha.

2009-06-10 @ 08:44:56
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Victoria

syfilisfingret heter det juuu

2009-06-10 @ 10:34:13
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0