Fet Falaffel

Mamma är på bal med niorna på sin skola och resten av familjen är på fotboll på Ullevi. Själv satt jag här hemma själv och tänkte att mamma kunde unna mig lite go fet mat och det kunde hon. Jag gick till pizzerian för att beställa mig en go Hawaii men blev mer sugen på en falaffelrulle. De var ju såååå goda i Edinburg, åt varje dag. Tog ett tag men när jag väl fick den orkade jag knappt bära hem den så jäkla stor var den.. Nej men skämt och sido, jag orkade halva och då var det verkligen pressat i magen, mår illa som fan nu av all sås. Dessutom hade de mosat sönder allt för mkt tycker jag så det var nog första och sista gången jag väljer bort min traditionella Hawaii...

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0