Får man skämta om dom döda?

Jag vaknade ganska så sent idag så jag hann ej blogga lite innan jag åkte till badet. Idag åkte jag ut med mamma och pappa men trots att vi hade massa mackor med oss stannade vi inte längre än till 16.00. Eller rättare sagt jag stannade till 16.00 och dom andra åkte hem lite tidigare.
 
Det hände en liten kul grej idag, pappa skulle berätta ett skämt för mamma som han berättade för mig imorse och så när han hade berättat klart skämtet på standen så skrattade inte bara mamma utan ett äldre par som satt en liten bit ifrån oss. Dom ursäktade sig för att don hade "råkat höra" men visst  tjuvlyssnar man på andra på badplatsen ifall man inte har något att göra! Det händer iaf att jag också gör det men det skulle vara riktigt illa ifall jag skulle skratta åt någons skämt! :o Men det hela var ganska så kul som tur var...Skämtat handlade iaf om Michael Jacksson och om att han inte skulle kremeras utan smältas ner eftersom 80% av hans kropp bestod utav plats så han skulle göra en tjänst för barnen och smältas ner till legobitar..DoughT

´
Jag hade just precis ätit blåbär så vi skulle kolla ifall tungan var blå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0