Dagens jobb

Det var jättekul att jobba igen, jag är alltså barnvakt åt två flickor. Jag hämtade upp dom på fritids och dagis och blev bemött med bamsekramar, skitsöta verkligen! Emelie hade också målat för fullt för jag fick hela 10 teckningar  på snäckor, ett piano en lakritstårta, ett påskägg osv, så himla påhittig är busen! Idag masserade vi med hjälp av  massage-berättelser om sol och vind, jag hjälpte Alice med sims-fusk, tittade på film och fick gå fram och tillbaka till dagiset två gånger eftersom Alice hade glömt sin väska på dagiset som vi inte kom på förrän när vi hade kommit hem. 

Nu kollar jag Grey's och väntar på att min man ska komma hem ifrån Liseberg med en jättenalle (ifall jag har tur, eller rättare sagt ifall han har tur). Imorgon är det tandläkaren som gäller. Jag måste skriva upp detdär med bettskena för annars kommer jag glömma det och då kommer det sluta med ett helvete.. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0