REPLAY REPLAY REPLAY REPLAY

Jag skriver lite kortfattat om besöket på busungarnas pappas jobb. Klockan tio imorse träffades vi utanför Amerika huset där dom har sin lokal och dit affärer kommer och beställer vad dom ska köpa in från Replay till kommande säsong, just nu höll dom på att packa upp underkläder som ska komma ut i affärerna i vår. Helt underbara färger och mönster! Jag är inte den som storshoppar på NK där dom säljer dom mesta replaykläderna men jag ska definitivt kika in där framöver, speciellt till våren.

Alice som verkligen vet alla plagg som fanna i lokalen visade mig hennes topplista på kläderna där och sa att jag skulle få välja ett plagg som jag skulle få. Jag var helt överlycklig, kunna få välja och vraka typ men så var det självklart inte men Henrik hade plockat fram en stor hög med kläder och jag plus min assistent Alice gick och testade kläderna. Helt underbara kläder och jag kunde verkligen inte välja bara ett plagg, det var massvis att välja mellan, byxor, linnen, tunikor, klänningar osv. Allt förutom byxorna satt bra och det var riktigt synd! Han hade tagit fram ett par assnygga byxor med spänna därbak och lite smådetaljer här och där men det var stl 28 och det har inte jag. Därför har jag bestämt mig för att försöka gå ner till det, det kan ju vara bra i framtiden, haha! Jag har iaf kommit hem med en stor påse till mig själv med massivs med kläder i plus en liten påse med Niklas som innehåller 2 pikéer + en sjukt snygg klocka. Jag tänker inte ladda upp någa bilder på alla kläder just nu men troligtvis kommer ni få se dom på dom kommande semesterbilderna. Men ett litet smakprov ska ni självklart få. DoughT


Kommentarer
Postat av: fredrika

ååååååå snacka om avis !! vad gick kalaset på då? :O

2009-07-14 @ 19:19:40
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: victoria

ingenting :p men jag antar att jag inte får någon lön för dessa två dagar men isf får jag "mer betalt" eftersom jag bara skulle fått ca 1000kr :)

2009-07-14 @ 20:49:02
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0