San Sebastián

Idag var det alltså en utflykt på G med familjen Sanchez-Arvidsson. Runt tio imorse åkte vi och kom hem vid åtta. Staden var mkt fin, synd att de ej bor där för där finns inte bara två jättefina långa stränder utan dessutom massa shopping osv. Dessvärre lyckades jag bränna mig lite lätt på ryggen när vi knalla runt en stund innan vi la oss på stranden och lite i ansiktet på stranden.
Jag har alla fall badat i atlanten nu för första gången tror jag och doppat hela mig för första gången i år.

När jag kom hem nu på kvällen dock och var hungrig som få hade min mjölk läckt ut på all mat som låg under min. Helvete vad jobbigt det var att torka upp och skölja allt. Hoppas de ej märker nått eller att det börjar lukta :S

DOUGH D.


Strandbilder på moi !


Bevis på att jag doppade håret!



Massa massa massa folk, man ser ej ens men längst bort ser det ut som myror typ !

Nya favvoglassen, calippo jordgubb ! jag gillar ej alls isglass egentligen men idag behövdes det ! Dessutom brände jag hårbotten så mormors sjal kom bra till hands :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0