Regina Spektor

Igår tankade jag hem nya albumet från min favvo-sångerska Regina Spektor. Brukar ej gilla flickor som sjunger men detta är ett undantag för hon har så skön röst och låtarna är så... Ja vet ej vad jag ska säga men de glada låtarna blir man jätteglad av och de ledsna jätteledsen om ni förstår :P
Har ej hunnit lyssna så mkt än eftersom jag laddade massa annat bra oxå men dessa två låtar har spalats några gånger var, den fösta är gladglad, den andra är depp verkligen.. Men bra båda tycker jag ! ett måste är oxå att lyssna på texten annars finns ingen mening..



 


 
Denna sista är min favvo genom alla tider med henne.. Men lite jobbig att lyssna på nu för jag lyssnade alltid på den när jag var som mest kär för ca 2 år sedan..

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0