onsdag - bilder



       
     
Vi var ute vid björlandakile och tog oss ett dopp. Men vi var inte där förrän vid kl 4 för någon ville sova lite längre, men det är okej för en dag. Det var riktigt gott att lägga sig i den svalkande vinden och få lite färg, men jag skulle nog tro att det är stopp för mer färg eftersom jag har fått själva grunden och nu kommer det bli jävligt tufft framöver. Så nu är jag igång schteekaroljan. Borde dock köpa en ny eftersom min snart är slut. David hade handlat över nätet och fått hem det på två dagar och det var skitbilligt så jag ska nog kolla upp det. Back to the point, efter badet grillade vi massa gott och fixade asgod efterätt och relaxade med lite krocket som vi hade köpt under dagen. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0