...och så blev jag stoppad av polisen ja!

Yes, så är det mina vänner ! Idag när vi åkte från elenas bodega såg jag två motorcyklar bakom mig i backspegeln. Efter ett tag körde den ena om mig och sölade sig som fan framför, körde max 90 på 100 vägen.. Sen börjar han blinka innåt och vinka med armen.. Det måste vara mig den menar tänker jag så jag kör efter, av motovägen, genom en rondell och in på en grusväg :S Sen kommer den första, en tjej fram och frågar efter all dokumentation.. Jag ger henne mitt körkort och bilpapprena som man alltid måste ha med här.. Hon tittar på de ett bra tag, kollar bak på ines och sen tillbaka på mig...Sen säger hon bara: Okej, tack ! och säger hur jag jag komma tillbaks till motorvägen. De stannade bara mig !!!! ingen annan ?! jag körde ej ens för fort eller nått.. WTF lixom?! inte nog med det men sen bajsade trollet när vi kom hem igen oxå... det var som en tjock soppa i blöjjan :S

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0