Nu kan jag vägen..

... till elenas bodega. Ska nämligen köra dig varje dag famöver vid tolvitden med ines så hon får lite lunch så att säga. Mamma och jag körde nyss dit, och det var lite läskigt måste jag säga för den ligger på vänster sida på en 100 väg. Så när man åker dit kan man ju åka lite längre och vända så man kommer på rätt sida, men när man ska där ifrån däremot är det andra bullar. Det är en häck på vänstra sidan så man måste köra precis fram till vägkanten för att se om nån kommer. Sen är det dessutom som ett stort dike precis innan man kör ut oxå.. Lätt är det ej. Men nu har jag övat alla fall.

Idag passade jag lillflickan helt själv för första gången i några timmar. Eller ja första gången på dagen då hon ej sov. Det gick bra, mysig är hon.

DOUGH D.


Sötan somnade så sött i min famn, myse ju. Farligt dock nu vill jag ju ha en egen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw så sött, vet att du lockas av att skaffa en liten mulatt bebis. Vem vet, du kanske skaffar en med fernando i alla fall...

2009-07-03 @ 16:37:09
Postat av: fredrika

haha en spanjor och en svensk får ej en mulattbebis de får ju en som är som ines :P men mulattbebisar är söta ja, och jag ska ej skaffa nån ! :P

2009-07-03 @ 17:44:07
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0