Linser

Jag tänkte att jag skulle prova linser idag, jag har aldrig använt det förut så det är lite läskigt. Jag återkommer när jag har dom isatta med bild osv. DoughT



upt.
NU HAR JAG TESTAT I EVIGHETER MEN LINSJÄVELN ÄR FÖR STOOOOR TYP! ÅH


skratta om ni vill för första bilden men det var den bästa jag hittade av dom bilderna jag tog "före". Men annars har jag gröna/blåa ögon och nu bruna. Jag har redan blivit kallad alien men jag har nog linserna dagen ut ifall det inte uppstår något problem. Snart kommer min man och det ska bli kul att se vad han tycker, ELLER OM HAN ENS MÄRKER!? HAHA. DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

Åh jag fattar inte hur du klarade de!!! Jag stod å pillade hur länge som helst, blev helt tokig. Sen helt plötsligt försvann linsjäveln..... har en som ligger här i en sån påse, haha

2009-07-11 @ 13:34:10
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jäklar vilken skillnad det blev, känner knappt igen dig:P

2009-07-11 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0