Kändis?

Jag klickade precis runt lite på aftonbladet och hittade denna artikeln. Varför är det intressant kanske ni nu undrar och det ska jag svara på. Mannen i artikeln, Frank Andersson är nämligen "släkt" med mig, eller alla fall mina syskon på ett litet vis. Mina syskons faster är nämligen tillsammans med honom och det har nyss fått en liten unge, men typ låtsas-låtsas kusin kan man säga, fast mina syskons riktiga kusse. Jag har aldrig träffat honom själv men mamma och de andra har ett par gånger och han ska tydligen vara trevlig. Han var med i Ett herrans liv med Fredrik och Filip för nått år sen oxå. För er som ej vet är han gammal brottare. 

Någon annan som har anknytning till en "kändis"?

DOUGH D.




Kommentarer
Postat av: myggjagarn

ne:O fan va coolt att du är "släkt" med frank....;)

2009-07-18 @ 12:09:26
Postat av: juliasbullar

jaa, han va lite lik dig måste jag säga ;) haha ;*

2009-07-19 @ 23:27:21
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: victoria

farfar har sagt att jag är släkting med nån i finland som under något krig gömde pengar i en bössa så om man är snål eller nåt så finns det något "uttryck" eller vad man ska säga som är "turunens bössa" (han gömde pengar där och när dom blev attackerade sköt han inte för han ville inte förlora sina pengar :p hahahahha

2009-07-22 @ 21:12:08
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha aa det var ju fan så mkt ballare asså !! att ha ett uttryck efter ens namn ! :O

2009-07-22 @ 21:23:37
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0