Home sweet home !

Yes, nu är jag hemma för 3 veckors semester i kalla sverige... Kom egentligen hem igårkväll men då var ej det första jag kände för att blogga så. Resan gick bra, den 5 h långa väntan i Bryssel gick snabbt för jag hade en bra bok. Dock så trodde jag för en stund där att jag hade fått svininfluensan för helt plötrsligt började jag hosta massa och kunde ej sluta och jag har läst att torrhosta är ett av symtomen. Jag hade ju gjort mitt bästa för att undvika genom att tvätta händerna varje gång jag gick förbi en toalett den dagen typ vilket blev minst 10 ggr. Jag köpte därför en varm choklad på starbucks för 50 jävla spänn för att se om det gick över då vilket det gjorde till min lättnad.
 Måste oxå förövrigt tillägga att jag är jävligt stolt att jag klarade att ta mig från elenas systers lägenhet HELT själv igår morse till flygplatsen. Jag gick en bit och åkte sedan metro, fick byta tre gånger men kom helt rätt i god tid - i en sån stor stad där jag aldrig åkt metro innan ! Bra jobbat Dough !

Har massa bilder från helgen hos elenas föräldrar på landsbyggden och från min guidade tur med elenas syster i Madrid i söndags kväll men de kommer senare. Nu ska jag packa upp, laga pankisar och sen på bio med Jotha*. Imorn blir det upptåg dessutom, skoj !

DOUGH D.


Gårdagens lunch/middag, svindyr !



Som vanligt när jag kom hem väntade några små överraskningar av mamii, sneelt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du inte ser det här som reklam, men jag har en tävling i min blogg där vinsten är en goodiebag fylld med en massa prylar till ett värde av ca 3500 kr. var gärna med och tävla om du vill:)



http://juliaberg.blogg.se/2009/july/tavling-vinn-stor-goodiebag.html :)

2009-07-28 @ 16:36:25
Postat av: victoria

haha, kul att både jag och emma har haft den parfymen! asgod juu

2009-07-28 @ 18:29:08
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha aa jag vet ! men mamma va så söt hon ba: aa det är den nya :), asnöjd typ.. jag bah njaa mamma den är sådär ny, tre år kanske.. naaww stackarn, men god ja ja ! :D

2009-07-28 @ 22:27:34
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0