Gårdagen

Nu är jag hemma igen men kan börja att berätta lite om gårdagen. Efter fikat i Kärra åkte vi snabbt till min man för att han skulle byta om och sedan hem till mig där vi ställde bilen och sedan tog bussen in. Vi mötte upp Emma och Nicklas vid EAT, ett jättemysigt ställe strax efter korsvägen mot Möndalshållet. Där blev det en cider och lite mozarellasticks, mums! Det var jättetrevligt och det var kul för att vi ej har träffats på ett tag. Sedan var det dags att hämta ut biljetterna och vidare till Bergakungens resturang där det blev ett glas rosé och till sist var det transformers (fast i en salong då ;)). Filmen var helt sjukt lång, två timmar och lite till men det var bara bra det för filmen var kanonbra! Alltså en till film jag kan rekomendera. DoughT


kolla vilken ful skylt som har satts upp på centralen efter att det är förbjudet med gatumusikanter. Dock är det tillåtet vid denna skylt och i den lilla rutan som är målad runtom. Undra hur många som kommer knökas på dendär!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0