Estoy listo!

Si, si, nu är jag klar ! det tog sin lilla tid med det var det värt. Jag har gjort det bästa av situationen och satt min egen ligga touch på det. Möblerna, förutom skrivbordet var som sagt redan här från början.


Den stora garderoben, mitt skrivbord x2 och helheten

Min blåa nivea-hörna, min lila tandborstsmugg från Zara och min mummsiga korg med jordgubbar och blommor ^^

Belöningen efter allt slit

Jag är så nöjd med mig själv nu va?! För innan så pratade Javi, min rumskamrat med mig på engelska mestadels. Men jag sa till honom att han gärna får prata spanska och engelska bara om jag ej förstår. Annars blir det sen svårt att helt plötsligt byta språk när man är van vi ett annat, onaturligt. Så nu ikväll har han och mestadels hans supersöta flickvän pratat på spanska med mig, i lagom takt och jag har förstått och svarat så gott det går. Hon förstod mig alla fall och sa att jag var bra, haha men det var kanske för att vara snäll.
Många av sakerna på bilderna köpte vi igår. Vi var på stan från tolv på dagen till halv åtta på kvällen, de stänger runt tio här ! Så mycket grejer vi köpte alla fall, allt från papperskorgar till glas och skålar till oöppningsbara spargrisar till skurhandskar och blommor. Listan var lång i alla fall men nu kan jag alla fall säga att jag trivs mycket bra i mitt rum främst men oxå i mitt badrum som jag delar med German. Honom träffade jag för övrigt nyss för första gången och han verkade oxå trevlig. Men jag gillar Javis flickvän bäst ^^

Nu hade jag tänkt kolla på en film, men det kan jag ej tillåta mig själv eftersom jag ska vara på "jobbet" om ca 8 timmar ! Dessutom är det en halvtimmes promenad oxå, men tydligen ska hasse och elena köpa en cykel till mig, jag föredrar det framför busskort ! Snällt.

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

ååååh va fint de är ju! :D

2009-07-06 @ 08:37:08
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Clara Sophie

+Vilken söt nöt till unge du passar :D



hahah :D andreas körde och sov i kön till båten :P hihiih



Hur har du det i Spanien ?



Kramar

2009-07-06 @ 23:12:07
URL: http://csf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0