.

Ååh vad regnet bara öser ner! När jag stod i köket för en stund sedan lät det som om min bror duschade nere i källaren men han var inte ens inne! Det kanske inte beskriver så mycket för er hur mycket det regnar men jag kan säga så att vi inte har en riktig dörr till duschen utan ett skynke man drar för än så länge medan pappa fixar dörren -> låter rätt så mycket. Det är en vääldig kontrast till Rhodos där det var hetta redan klockan åtta på morgonen då det var frukost. Det var lite kul att jag vaknade prick kvart i åtta idag, då vi hade klockan ställd i Grekland varje morgon.

Det känns lite konstigt att skriva eftersom jag ej har gjort det på ett tag så det kommer nog inte bli så mycket just nu, tyvärr. Men lite bilder planerar jag på att lägga upp idag och förutom det ska jag fixa lite med fotoalbumet och testa spikmattan som mamma har köpt! DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0