Dragkedja upp ner upp ner

Dagen började bra, god frulle med macka med lite makrill i tomatsås på, mums! Sedan var det off till Freeport, efter en stund i bilen blev det klibbigt, sedan jätteklibbigt. AC:n har slutat att fungera så nu måste vi lämna bilen på lagning men vi kom iaf till Freeport någonlunda torra. En sak jag stör mig på är att i affärerna på freeport har dom endast dom fula kläderna! Inte är det alla kläder som säljs där utan bara sånt som ingen vill ha, typ enfärgade U-ringade tröjor och lite linnen, jag blir så trött på sånt! På Lager brukar dom inte heller ha fruktansvärt snygga kläder men sist jag var där var det mycket bättre och Freeport var inte ens i närheten av den nivån. Men på Whyred hittade jag ett par asnygga svarta jeans som var höga i midjan och stuprör, sjukt snygga men dom fanns inte i min stl. Där började mitt jeansletande, jag vet inte riktigt varför jag var ute efter ett par jeans för jag använder nästan aldrig det, det passar inte mig ett dugg men jag letade endå.

Jag hittade endast mögliga jordgubbar för 10:- och en smyckeshängare på Freeport sedan åkte vi till Kungsmässan och där hittade jag ett par byxor och jeansleggings på Zara. Efter 7byxor provade och 10 söndriga naglar senare ville jag åka hem för jag var på dåligt humör. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0