dam dam dam dam...



Såhär blev alltså förstasidan inne i fotoalbumet. Klaga inte på att det är snett skrivet, tack! Det jag har skrivit är mestadels om själva resemålet, badplatser, sevärdheter och lite annat smått som kan vara kul att läsa när man kollar tillbaka som sagt. UUUUÄH, vilken jäkla tur vi har, mamma kollar på nyheterna och där sa dom just att det var många som hade kommit med med svininfluensan efter att ha varit på Cypern. Vi skulle ha bokat en resa dit först men så sa Dough att det var väldigt dyrt där och när jag kollade upp det var det dyrare än jag trodde så vi skippa det. DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

aaaa h mycket fint dough !! bra att du tog mitt rad, vis kvinna som jag ar ! :D

2009-07-10 @ 20:11:32
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

åh stiligt!

2009-07-10 @ 22:09:56
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0