Buenos tardes

Här sitter jag och slappar framför tv:n, mjukisarna är på så klart. Ingen annan är hemma än :P Resten av dagen ska jag bara chilla till tusen och äta allt gott jag har hemma. Har ej tagit det lungt en hel eftermidda på hela tiden jag kom hit, alltid har det vart nånting som ska göras. Ska spela GH och kolla på massa Top Model säsong 12. Godsaker är det som sagt ej brist på. Älskar att bo för mig själv så jag bara han ha massa gott hemma. Cola light, croisanter med choklad i, god frukt , godis, philadelphia (?) ost med mera med mera.

Nu kommer visst nån :/  aha det var javi och hans snälla flickvänn det gör inget :P eller joo för då vågar jag nog ej spela på mitt lilla tv spel...

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0