Bajs igen, men idag i form av en fontän...

Hela veckan har gått kanon på jobbfronten. Ungen är en liten leende ängel. Så jäkla sweet och gosig ^^ men idag kom veckans värsta (om man bortser från att jag precis stavade veckan med ä först eftersom jag redan tappar min svenska typ S:).. När vi precis kommit ut från alla dessa dörrar idag och befann oss på gatan så hörs än smäll ifrån vagnen och jag överdriver ej. Ungen fontänbajjade och det läckte ut från blöjjan, byxorna och ut till vagnen :/ bara att vända hem igen och byta bajsblöjja för första gången. Hon bajjar nämligen bara en gång i veckan och ni kanske förstår hur mkt det då var på en gång... Ungefär lika mycket som jag fick kvällningar.. Stod ej ut.. och föräldrarna bah: ååå avd du är duktig bla bla.. inte fan vill man att de ska göra så :S

Mycket annat händer ej här, jag jobbar på dagarna, chillar där en stund, förhoppningsvis vid poolen som idag, sen kommer jag hem och chillar ännu mer. Men jag orkar typ endåså ej nått annat för jag somnar lika sent som hemma men går upp jättetidigt och sover nada.

En positiv sak är att jag kanske kommer få jobba dubbelt så mkt fast i en annan familj som vill att jag ska vara där och prata engelska med deras tre åriga unge. Det betyder ju oxå dubbelt så mkt pengar vilket för mig direkt för tankarna till massa rolig shoppning. Men ska ej säga för mycket kanske ej blir av, ska träffa dem på måndag !

Nu ska jag packa badväskan innan jag går och sussar för imorgon bär det av till San Sebastián och havet !

DOUGH D.


Imorgon blir det glass glassiiigt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, jobbigt läge du

2009-07-11 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0