What to choose?

Min familj står inför ett svårt val just nu.. VART SKA VI ÅKA PÅ LOVET? Lager 157, Ullared, Danmark eller Göksäter? haha Jag vill åka till Lager eftersom jag inte har vart där på flera år och jag tycker det är på tiden att vi tar oss en dagstur dit. Jag var påväg dit i sommras och hade ordnat med frukost som vi skulle äta i bilen, men vi kom inte längre än till Borås för batteriet i Volvon var sönder och vi hade fått använda oss av startkablar varje gång vi skulle starta och folk var inte direkt hjälpsamma.. Så därför tycker jag att det ska bli Lager 157! Problemet är bara att mamma inte vill shoppa kläder, hon vill köpa billiga utemöbler på Ullared eller på Göksäter som jag för övrigt HATAR! Sist jag var där köpte jag bara rostad majs.. Det är farmors idé att åka till Danmark över dagen men jag vet inte om jag är så värst sugen på det..Men först ska trappan och källargolvet göras om här hemma, sen ska vi åka. jag hoppas jag får som jag vill, annars är det inte fel med Ullared heller, då kan jag lura på alla människor som går in på Martinshop, haha! DoughT

Kommentarer
Postat av: Becka

asså oj en stor förändring på flytt.. men hoppas allt är bra annars med familj och så =) kram becka

2009-02-09 @ 13:01:41
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0