VHS Filmer



Igår packade jag upp mina filmer, TV-spel och CD-skivor. Därbland fanns oxå 7 st VHS filmer, av väldigt olika karaktär. Jag vet inte varför jag har sparat dem, eller varför jag har just dessa udda sju stycken, men vem vet - de kanske kommer till användning nån gång i tiden.

De sju filmerna är:
Lejonkungen 2
Moulin Rouge
Mannen som kunde tala med hästar
Crossroads
Sherdil

 
Plus två som jag har spelat in massa saker på själv, bland annat en av mina föredetta favvofilmer - med dåvarnde hunken Ryan Phillipe - Sex lektioner i kärlek, sista avsnittet av Buffy och vampyrerna (som jag var besatt av i runt sexan kanske), och en dokumentär om David Beckham från 2003-2004... haha

DOUGH D.




Sex lektioner i kärlek,
ryan med blått hår som lockade mig på nått konstigt sätt...


haha detta är ju lite lagom pinsamt sådär, men jag kollade varenda dag !

Kommentarer
Postat av: Leslie

Jaha ok det ska jag nog göra. Jag såg precis Seven pounds med Will smith. Det var bra, sorglig men bra. Coolt med blått hår, ja fastnade också för nått med den bilden ...

2009-02-01 @ 23:16:01
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: eleni

bra filmer :D /eleni

2009-02-02 @ 16:44:25
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0