VARNING!!!

Ett vredesutbrott är nära ! har hållt på med min äckligt störande engelskaläxa i snart två timmar. 12 sidor i en fet jävla övningsbok där alla allternativ betyder samma men bara en är rätt ändå.. hur fan går det ihop?? mitt högerben skakar upp och ner som det ofta gör när jag är stressad eller vill få nått överstökat... Jag är alla fall på sista av typ 30 uppgifter nu, sen är det ju bara projektet kvar...  Yeeey!

Dagens andra sysslor har dock gått finfint! rummet är gläänsande rent och jag kommer nog få dras med en rejäl träningsvärk imorn...

Snart kommer Dough och då blir det pizza och annat flottigt för hela slanten !

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Therese

mm det kan man ju undra.

2009-02-21 @ 19:15:25
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0