Hårbekymmer


En blond DoughT i sommras på Airshow


Idag vaknade jag tidig eftersom jag väntade på leverans av mitt Sims2. Redan kl 10 var spelet levererat och vi firade med äppelkaka som mamma hade bakat igår, mums! Jag har också lärt mig spela RollerCoaster Tycoon 3, men det är fortfarande svårt, så det är bra att mitt favvospel är hemma igen! :)

Mamma hade bokat en klipptid idag klockan 1 så jag följde med henne för att få lite tips om hur jag ska få mitt hår ljusbrunt. Hon sa att jag redan hade ljustbrunt och att jag nog var ute efter att bli blond igen. NEEEEJ tänkte jag!! Nu får det banne mig vara nog, i åratal har jag nu färgat fram och tillbaka, men det är så jävla trist att ha samma färg livet ut.. Nu har jag inte färgat håret sen slutet av Augusti då jag först hade blond/råttish - rött - grönt - brunt.
Vi babblade på i evigheter men kom fram till att om jag ska ha ljusa slingor måste jag bleka eftersom mitt hår har för mycket pigment eller nåt shit. Så på fredag gäller det!

DoughT


Kommentarer
Postat av: Becka

japp det är jossan som fyller år .

Jag har inte snackat med henne än, får se vad som händer =). Mysigt, det är sånt man ska göra på alla hjärtans dag med sin käraste, jag kör med mina tjejkompisar =P hehe.. kram =)

2009-02-10 @ 22:09:40
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0