Too early...

När man är van vid att börja runt tolv och gå upp vid elva kan det vara vääldigt svårt att komma upp i tid när man en dag sedan börjar vid åtta.. Det märkte jag idag alla fall, gick upp kvart i när jag började fem över.. Det resulterade i att jag sprang hela vägen ner tills skolan en minut över, med ett paraply i handen... Jag kom faktiskt i tid ! eller det var nog läraren som var sen, men det är ju nästan samma sak.
Jag hann heller inte äta nån frukost, jag menar man måste ju prioritera i  pressade studer. Därför sitter jag nu här med en massa god frukost framför mig, hemmabakt bröd och banan/lime fil med banan och flinger. En kopp te på det oxå, det sitter fint. Kollar även på Vänner, det har blivit lite som en drog ...

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0