Sims2 vs The sims

Nu när jag har skrivit en massamassa till projektarbetet och vart förvirrad till tuusen men ändå lyckats fatta grejer, så jag tycker att jag har förtjänat mig en pause. Jag tänkte spela lite sims2 på min nygjorda familj eftersom datafixar'n (läs: niklas) raderade alla spel på datan eftersom de kanske hade virus, så jag fick börja om från noll, men men.. :p Så Saken är bara den att jag tror jag har glömt spelet på båten!!! Jag tog med mig det i helgen för att spela när mannen jobbade men HUR kunde jag glömma det? AAAAARGH. Jag kan inte hitta det i väskan så det måste ligga i hytten och skräpa.

Så länge får jag nöja mig med det gamla hederliga the sims där det är galet svårt att få simmarna nöjda och allt är allmänt fyrkantigt.Snart kommer sims3 ut, juni om jag minns rätt. Då ska jag nog ta o börja lira det istället, undra vad som kan vara nytt..Kanske ser man genom simmarnas ögon, får följa med till jobbet och slita eller......jag vet inte! Spännande är det iaf.Vilket spel tycker ni är bäst? Det gamla eller det nya? Ifall ni ens spelar, hahaha!

DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0