Möglig mögelost

Jag kom precis hem efter en cykeltur till Bibblan med stort B. Jag har blivit stammis där, en trogen en! Denna gång fick det bli en kortspelsbok, snabba cash och en bok av Phillip Pullman. Men innan jag börjar läsa ska jag skriva lite på projektarbetet hade jag tänkt..Det blir så stressigt om man väntar in i det sista, synd att Emma har brutit armen men hon ska nog klara av att skriva några några rader hon med..

Efter cykelturen var jag sugen på lite salta kex och mögelost som vi hade i kylskåpet men det visade sig att mögelostarna hade blivit helt ludna av nytt mögel!!! Det kanske bara skulle vara en extra touch på det hela, men jag valde att inte smaka ifall att...

Imorse vaknade alla i huset av att en man stod på uppfarten 8.30. det var gubben som skulle fixa vårt golv nere i källaren men han kunde inte hjälpa till idag eftersom nån närastående till honom hade vattenskalle som hade börjat läcka! fråga mig inte hur det är möjligt, men så var det iaf! Eftersom vi vill skynda på det hela med källaren ska jag och mamma börja måla trappen nu snart, sen hoppas jag på en paus med lite kortspel, haha


jag körde på det vanliga hederliga mössa med bara lööshår
DoughT

Kommentarer
Postat av: becka göze

hellu.. jo vi kan dra ut nåt gäng vicki och dra på krogen. vore jätte trevligt :) vad händer i helgen? kram

2009-02-09 @ 23:28:49
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0